Ostaminen

Himos Areenan Lippukaupasta ostat nopeasti ja vaivatta lippuja, ilman toimitusmaksuja.
Liput toimitetaan sähköpostitse.

  1. Valitse tapahtuma, jonka lipun haluat ostaa, klikkaa ”OSTA
  2. Kirjoita lippumäärä (kappaletta), jonka ostat ja klikkaa ”LISÄÄ KORIIN
  3. Siirry ostoskoriin ”OSTOSKORI”. Tarkista, että lippu on se, jonka halusit ja tarkista myös lippumäärä. Tämän jälkeen klikkaa ”KASSALLE” tai jos haluat ostaa lisää lippuja, klikkaa ”JATKA OSTOKSIA
  4. Täytä yhteystietosi. Keltaisella tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia tietoja. Lipun voit ostaa myös toimitettavaksi toiseen sähköpostiosoitteeseen kuin omaasi. Täytä silloin sähköpostiosoite-kenttään sen vastaanottajan sähköpostiosoite, jolle haluat lipun toimitettavan.
  5. Kun olet täyttänyt yhteystiedot, klikkaa ”MAKSA
  6. Valitse haluamasi maksutapa ja suorita maksu. Seuraa ohjeita. Palaa maksutapa-sivulta takaisin Lippukaupan palveluun eli myyjän palveluun, jotta maksu näkyy Lippukaupassa suoritettuna.
  7. Sähköpostiisi tulee maksun suorittamisen jälkeen sähköposti, jonka lähettäjänä on Lippukauppa. Sähköpostin otsikko on: ”Tässä ostamasi liput”. Sähköposti tulee muutamassa minuutissa. Jos sähköpostia ei näy, tarkista myös roskapostikansiosi.
  8. Voit näyttää lipun QR-koodin lipuntarkastajalle suoraan mobiililaitteestasi tai vaihtoehtoisesti tulostaa lipun. Tuloste voi olla mustavalkoinen tai värillinen.
  9. Lippusi pysyy tallella Lippukaupassa TILAUKSENI-kohdassa ja voit tulostaa sen myös sieltä. Kirjaudu sisään lippukaupan tunnuksillasi.

Lipuntarkastajalle lipun voi esittää suoraan mobiililaitteen näytöltä tai paperisena tulosteena. Voit tulostaa lipun mustavalkoisena tai värillisenä, tulostusresoluutio vähintään 300 dpi. Käytä Adobe Acrobat Reader -ohjelmaa (saat ladattua sen ilmaiseksi Adoben sivuilta https://get.adobe.com/fi/reader/).

Lippureklamaatiot tulee lähettää 7 vrk tapahtumasta osoitteeseen palaute@himoslomat.fi

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Verkkokaupassa käy ePassi- ja Smartumin kulttuurisetelit. 

 

Lippu on käytettävä kerralla.

Lipussa on merkattuna sen voimassaoloaika. Voimassaoloajan päätyttyä lippua ei enää voi käyttää.

Lippua ei muuteta rahaksi tai muuksi eduksi, kuin mitä lipun sisällöksi on merkitty.

  • Lippu on pdf-muodossa. Sen avaamiseen tarvitset Acrobat Reader -ohjelman. Saat ladattua sen ilmaiseksi Adoben sivuilta.
  •  Jos sähköpostiin tuleva linkki ei toimi, kopioi linkki ja liitä se selaimen osoiteriville, ja paina enter.
  •  Lippu aukeaa, mutta ei tulostu: Tallenna tiedosto koneellesi, ja yritä tulostamista uudelleen.
  • Tarkista tulostimen asetukset.

  • Tarkista Sähköpostin roskaposti-kansio. Jotkut sähköpostiohjelmien roskapostisuodattimet ovat tiukkoja, ja siirtävät viestit suoraan roskaposteihin.
  • Jos sähköpostiisi ei tule Tässä ostamasi liput -viestiä, muistithan palata maksutapahtuman jälkeen HimosLomat Lippukauppaan. Pankin/Luottokunnan palvelusta on aina palattava lippukaupan sivuille, jotta tieto suoritetusta maksusta välittyy järjestelmään. Jos tämä jää väliin, maksun tarkastus ja lippujen toimittaminen viivästyy. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme tarkastaa onko maksu todella tullut perille.

Ota tarvittaessa yhteyttä HimosLomat myyntipalveluun puh. 020 711 9200 (arkisin 8-17) tai himoslomat@himoslomat.fi